Pagina's

zaterdag 22 december 2012

Joeperdepoep. De kerstkaarten zijn eindelijk de deur uit en nu mag ik lekker weer wat anders gaan doen. Hallikiday hallikido.
 

 
Laatst een klein lijstje gekocht bij de Praxis.
Geschilderd met eigengemaakte krijtverf
(gekleurd met colorwash).
Met gewoon wit krijtverf wat accentjes aangebracht.
Daarna op een gebruikt babydoekje de stempel van het veugelke (Stamper Anonymous) gezet. Van hetzelfde babydoekje blommekes gefabriekt (hoezo oons bent zunig??).
Het takje met Distress shabby shutter gekleurd. Klaar is Keesie. Ik ben er blij mee.
 

Even een weetje:

 
Ik heb de kleuren van Viva Inka Gold aangeschaft.
Nu was ik daar een beetje mee aan het expirimenteren en ik had nog wat op mijn craftsheet over. Zoals ik al eerder zei Oons bent zunig. Ik heb er een zachte kwast ingedoopt en in een minimister met wat water gedaan en raad eens?????
Perfecte glimmermist. Taradaboemdieee.

Vond nog een filmpje op You Tube over hoe je zelf texture paste kunt maken.
Ook weer supersimpel en niet duur. Een beetje freubelaar heeft de ingredienten wel in huis.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=EEDIUrI3o0E

Toodles, Janneke
 
 


Geen opmerkingen: