Pagina's

dinsdag 13 augustus 2013

Werk in Uitvoering 1

Toen was de lijst aan de beurt. Eerst heb ik hem in de Gesso gezet.
Na het drogen heb ik het met een redelijk droge kwast en met dezelfde
blauwgrijze krijtverf aangezet. Naar de zin dus..... weer drogen.
Oh ja, je mag dit plaatje gerust als achtergrond gebruiken wanneer je dat leuk vindt.
Je kunt er, eventueel met behulp van je computer, allerlei plaatjes in zetten.
Zoiets bijvoorbeeld.
 
Het thema wordt: 'iets met de zee'
Dus allerlei schelpen uit de kast getrokken en maar rangschikken. Ik ben niet zo gauw tevreden dus ik heb ze nog niet vastgeplakt want dan kan ik het altijd nog anders doen.
Natuurlijk moesten er een paar pareltjes bij.
 
De tekst heb ik op een stuk keukenrol met Staz-On: Hydrangea Blue gestempeld.
Ik vind het zo'n mooie tekst en het past wel bij 'iets met de zee'.
Met Elmer's Glue heb ik de tekst opgeplakt. Zo, nu eerst maar een nachtje liggen en nadenken hoe het verder moet worden.
Dat is het weer voor vandaag.
Toodles, Janneke
 


Geen opmerkingen: