Pagina's

donderdag 12 september 2013

Memo Lijst

Een lijst gesloopt en daarna in de Gesso gezet. Met Provencaals blauw geverfd. Opgeschuurd om het wit weer tevoorschijn te laten komen. Ik wilde de achterkant er niet weer opzetten omdat ik dat mooier vond. Maar omdat de knijperhartjes
 dan geen steun hebben gaan ze scheef hangen. Balen.

Ook hing het ene lijntje te laag en dat was nou net niet de bedoeling.
De lijst was zo niet naar mijn zin.
Dus mijn nachtrust maar weer opgeofferd en opnieuw aan de fruts gegaan
met stof, papier etc. Dit is het uiteindelijk geworden. Het was nog een heel gedoe, ook om de lijntjes strak gespannen te krijgen, maar uiteindelijk was het, redelijk, naar mijn zin.

De labeltjes zijn bestempeld met Michael Strong Stamps.
That's All Folks.
Toodles, Janneke
 


2 opmerkingen:

Cinderella zei

Eindresultaat mag er zijn hoor ziet er mooi uit
Liefs Cinderella

Janneke de Vries zei

Dank je wel voor je compliment!