Pagina's

donderdag 10 oktober 2013

Huilen, huilen....

Sinds de najaarsmarkt ben ik mijn fototoestel kwijt.
Ik heb alle dozen en kratten, die ik toen bij me had, al wel tig keer nageplozen maar niks!
Vandaar ook mijn afwezigheid op mijn blog.
 
Ik was zo blij met mijn toestelletje. Ik had het nog maar een goed jaar in mijn bezit.
Ja, en een fototoestel is toch wel belangrijk voor bij mijn berichtjes.
Ik kan het op een andere manier ook doen maar dat is heel omslachtig en
laat ik daar nou net een broertje dood aan hebben!!!! Bovendien wordt het dan ook moeilijk om de foto's te bewerken. Grrrrrrr. Ik vond dat ik het toch eventjes mee moest delen.
Het is dus geen onwil of iets anders.
 
Ondertussen gaat mijn Halloween project wel gewoon door. Ik had alleen een paar skeletten nodig. Maar die kan ik echt nergens vinden. Dus moet er een andere oplossing gezocht worden. Ik heb wel een tussendoortje gemaakt. Maar die komt op deze foto niet echt tot zijn recht helaas. Ik had het ook beter in het donker kunnen doen want dat was beter geweest.
Ik heb gebruikt: een, speciale, papieren zak. Eerst heb ik op internet een plaatje gezocht. Deze heb ik op Vellum geprint en daarna met WOW clear Embossingpoeder bestrooid en verhit waarna ik hem heel precies heb uitgeknipt. Met spraylijm op de zak geplakt. De achterkant op de zelfde manier gedaan. Alleen het plaatje gespiegeld.
Daarna uitvouwen en van een, electrisch, kaarsje voorzien. Ik heb hier een doodskop, van de Action, voor gebruikt maar dat komt echt niet uit de verf dus daar moet ik nog wat anders op bedenken. Het geeft zo niet het effect wat ik wilde bereiken.
That's All Folks.
Toodles, Janneke
 
 

Geen opmerkingen: