Pagina's

woensdag 8 januari 2014

Altered Flesje

In het kerstpakket van dit jaar zat een mooi flesje.
Nadat de inhoud, door mijn man genuttigd was na het kerstdiner, was ie natuurlijk voor mij.
Een stuk keukenrol bewerkt met Colorwash en Pearlmist.
Na het drogen met Elmer's Glue op de fles geplakt.
 
Op de fles zat een mooi zilverkleurig stopje. Deze heb ik met Alcohol Inkt bewerkt.
Ik vond het een beetje kalig. Hmmmm, wat is wijsheid (Euh.... heb ik dat dan???).
Ik had nog een stukje bewerkt Tyvek liggen en dit heb ik over de stopje gedrapeerd. Daarna het stopje weer verwijderd en de Tyvek op de fles met een lintje bevestigd.
Ja, ja, ik ben nog wel eens zuinig. Dat stopje pas ook wel op een ander flesje gna, gna.
 
Tja, dan moet er ook nog wat op dat flesje. In mijn bewarium ligt er genoeg dus dat is geen probleem, maar wat? Blommekeslint, een plaatje, een kanten bloem en nog een stuk ribbelkarton. Lekker mee geprutst en dit is het resultaat.




That's All Folks.
Toodles, Janneke
 
 
 


Geen opmerkingen: