Pagina's

zaterdag 18 januari 2014

Beschrijving van de Tag

Zoals beloofd. 
ik zag ik een mooie techniek op:
Ik heb wel niet dezelfde materialen maar wel iets vergelijkbaars.
Ik heb er een tag van gemaakt.
 
Door zilverkleurig modelingpaste heb ik een paar druppels Basic Black refill ink van Stampin Up gedaan. Het werd mooi donkerpaars. Dat was wel niet mijn bedoeling maar ik vond deze kleur ook mooi dus daarop verder geborduurd.
 
Met een paletmes heb ik hier en daar een laagje op de tag uitgesmeerd. Daarna een ander stuk, wit DCP, papier erop gelegd en een beetje aangedrukt. Voorzichtig weer van elkaar gehaald. Zo komt er een mooie structuur in.
 
Ik heb er wat goud embossingpoeder over heen gestrooid en daarna het geheel verhit met de heattool. Mooi effect geeft het. De ruimte waar geen paste zit heb ik gesponst met Peeled Paint distressinkt.
 
De tattered flowers gestanst uit lila papier, met Peeled Paint distressinkt gesponst en daarna gekruld. Wat parelmoermist eroverheen gespoten en met een mooie brad de blaadjes met elkaar verbonden en op de tag bevestigd.
 
Tja, toen miste ik toch nog wat. Eventjes geen tekst. De paarse veertjes heb ik ingekort en met wat lijm van een lijmpistool vastgemaakt. Hier ook nog maar een pareltje erop gezet.
Een stuk Crêpelint door het gaatje maakt het geheel af.
 
 
Het lijkt hier blauw maar het is in het echt toch echt paars met goud.
That's All Folks.
Toodles, Janneke
 

Geen opmerkingen: