Pagina's

maandag 20 januari 2014

Fotolijstje 1

Nu ik toch in de lijstjes zit nog maar eentje gefabriekt.
Eerst het lijstje met gescheurde pagina's uit een oud boek (verzamelde werken van Shakespeare, oei, oei, sorry boekenliefhebbers. Wel eventjes gegoogled of ie ook nog wat waard was maar neuh. Dat geluk heb ik nooit) beplakt met Elmer's Glue. 
Met een stencil en paarse panpastel geveegd en met distress Photo Vintage gesponst. Daarna opgepimpt met diverse frutsels en blommekes.
De "besjes" op het takje linksonder zijn heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele kleine kraaltjes.
Mooi dat het potje omviel en de hele zooi over de hele tafel en grond kieperde. Heb gelukkig nog wel wat kunnen redden maar de rest is op de grond in het stof beland.
Nee, ik ben geen poetser. Brrrrr.
 
Het piepkleine veugelke een is voor mij onbekend merk. Het is eigenlijk een gewone huismus maar ik heb hem wat meer kleur gegeven. De grasjes zijn van Art Impressions. Die kan je haast overal wel bij gebruiken. De vlinder is met Versamark op Vellum gestempeld, met witte embossing bestrooid en verhit met de heattool.
Een beetje waterverf gepakt en dat met een klein kwastje aangebracht.
Omdat het ge-embost is blijft het mooi binnen de lijntjes.
Hier het lijstje compleet.
That's All Folks.
Toodles, Janneke
 
 


Geen opmerkingen: