Pagina's

dinsdag 18 maart 2014

Vlindervlucht

Ik kan zo genieten van de eerste vlinders in de vroege lente.
Het heeft me geïnspireerd tot deze creatie.
 
Een canvas ingesmeerd met gesso. Vliegerpapier met diverse kleuren Colorwash en parelmoermist ingespoten en in de achterkant geplakt met gelmedium.
De lijst heb ik bewerkt met Inka Gold Geel/Groen.
De binnenkant van de lijst met paarse Inka Gold aangezet..
 
 
Van vliegerpapier een zon gemaakt.
Met eigengemaakte Colorwash (aquarelverf gemengd met water ,in een deodorantflesje,  werkt perfect) ingespoten en op de achtergrond geplakt. Hmmm, de achtergrond scheen er natuurlijk doorheen. Nog maar een rondje geknipt, ingespoten, gedroogd met de heattool en met gele en oranje Pan Pastels bewerkt. Met gelmedium vastgeplakt.
De achtergrond komt er nog steeds een klein beetje doorheen maar dat vind ik niet zo erg.
 
 De lijst was niet naar de zin. Ik heb het beplakt met lint met de Fleur de Lis.
De vlinders zijn van aquarelpapier gestanst met dies van Memory Box (behalve de hele kleintjes, die zijn de achterkant van stoffen stickertjes, ja, ja, zuinig he ;-) ) en m.b.v. een lijmpistool aangebracht. De klaprozen zijn van een stempel en van een die. Ingekleurd met Colorwash. Met spuitlijm aangebracht. De vlinders ben ik nog niet helemaal uit. Mijn man vindt ze te wit en hier en daar te groot. Nou, nog maar eventjes over nadenken.
 
 
That's All Folks.
Toodles, Janneke

1 opmerking:

anita01 zei

Vind ze schitterend hoor....

Warme groetjes,
Anita