Pagina's

vrijdag 11 april 2014

Mededeling

Beste mensen,
 
Jullie zullen het een poosje zonder mijn blogberichtjes moeten doen.
Gister heb ik een, dom, ongeluk gehad met de scooter.
Gevolg: schouder is op 2 plaatsen kapot.
Gips kan niet dus met een sling en een maand of 4/ 6 moet het met rust genezen.
Daar wordt een mens niet blij van kan ik je verzekeren.
Natuurlijk is het mijn goede arm dus freubelen zit er voorlopig echt niet in helaas.
Lukt ook niet want het is wel heel erg pijnlijk ;-(
 
Dus beste mensen, ik hoop tot over een poosje.
Ik ga zo nu en dan wel eventjes een poging met links doen.
Tja, het bloed kruipt waar het gaan kan he!
 
That's All Folks.
Toodles, Janneke

1 opmerking:

Unknown zei

Wat vervelend Janneke!
Heb je ook in het ziekenhuis gelegen?
Toevallig werk ik op dezelfde verdieping als de orthopedie afdeling...hopelijk herstelt je schouder weer snel.