Pagina's

dinsdag 8 april 2014

Opruimen 2

Zoals beloofd deel 2.
 
Nadat ik de kastjes in de gesso heb gezet heb ik ze gesponst met.......
Distress inkten. Dat kon niet anders.
Ik heb de kleuren Peeled Paint, Fired Brick, Brushed Corduroy en Broken China gebruikt.
Het bakje bovenop heb ik met diverse kleuren Colorwash bespoten.
 

   
 
Daarna heb ik ze bestempeld met Stamp It stempels.Stamp-it australia French Travels, Stamp-it australia Luscious Landscapes,  Stamp-it australia Time to Dream en
Stamp-it australia Around the World. Deze zijn te bestellen bij o.a. de Hobby Studio,  https://www.dehobbystudio.com/n2/21935/64513/Stamp-it-australia.htm 
 
 
De groene variant vergeten te fotograferen zie ik. Dat komt dan nog.
Morgen deel 3 beste mensen. Het lijkt wel een Soap haha.
 
That's All Folks.
Toodles, Janneke
 
 
 
 

Geen opmerkingen: