Pagina's

donderdag 3 april 2014

Opruimen

Soms doe ik wel eens een halfslachtige poging om mijn hobbyzolder weer netjes te maken. Meestal zie ik dan iets en moet ik eerst weer iets freubelen. Tjaaaaaa, zo gaat dat bij mij. Opruimen Ho Maar!!! Goeie voornemens en ideetjes genoeg.
 
Zo was ik al een hele tijd op zoek naar iets waar ik mijn (eigen systeem) sponsdaubers netjes in op kon bergen. Nergens te vinden. Alles heb ik afgespeurd en tig winkels gehad.
1 Doosje ben ik tegengekomen die helemaal naar de zin was maar mijn sponsdingetjes pasten net niet Grrrrrrrrrrrrrrrrrr.
 
Toen, uit wanhoop, Foamboard gekocht en zelf maar aan de pruts gegaan.
Bij de Xenos vond ik ijsblokbakjes en daar paste het wel in. Het is wel heel groot geworden zo en dat is mij eigenlijk niet naar de zin maar zo moet het eerst maar. Ik speur rustig door.
 
 
Ik had een hele poos geleden bij een uitverkoopwinkel 100 dopjes gekocht.
Wanneer het sponsje af is kan ik het heel makkelijk weer vervangen met sponsjes die je bij het poetsen (euh, wat is dat???) gebruikt. Van 1 sponsje kan je vier tot zes navullingen maken. Ben ik eventjes goed bezig of niet?
 
Ik heb een kleurenkaart uitgeprint, genummerd en de sponsjes ook. Op de kop in het ijsblokje bakje gezet. Stiekem ben ik toch best wel een beetje trots op mijn creatie hihi.
 
That's All Folks.
Toodles, Janneke

1 opmerking:

Ria`s Winkeltje zei

Hoi Janneke, Wat een mooie doos heb je gemaakt, maar ik zie dat je het nog te groot vindt. Heb je deze tip gezien?
http://www.scrobby.nl/joy-craft-s-sponge-dauber-case-6200.html

Groetjes Ria