Pagina's

donderdag 18 december 2014

Torso

Een poos terug vond ik een torso van piepschuim.
Eerst bewerkt met Amsterdam verf Goud.
Een mooi pantykniekousje heb ik er overheen getrokken.
 
Van oorbellen heb ik een soort rokje gemaakt en van een mooi stuk zwart kant een toef achterop gezet.
 
Een oude metalen vaas, van de kringloop, met zwarte verf gesponst en daarna met een
bad spons en goudverf hier en daar gedept. 
Dit wordt de staander en ik heb deze gevuld met zand voor de stevigheid.
Onderin de torso heb ik de steel van een oude kwast gestoken opdat het geheel stevig in de vaas komt te staan.
 
 
 
 


Hier en daar nog wat embellishments met het lijmpistool bevestigd. Een paar vleugels van Timmetje erop bevestigd met een brad en ook vastgezet met het lijmpistool.
 

 
Op de voorkant van de vaas heb ik, een gedeelte van, een oude metalen oorbel in vorm gebogen. Met roze Inka Gold aangezet en met het lijmpistool bevestigd. Zo is het goed.
 
That's All Folks.
Toodles, Janneke


Geen opmerkingen: