Pagina's

dinsdag 16 december 2014

Werktafel kistje.

Mijn vriendinnetje Rosita was vorige week hier logeren.
We hebben samen heerlijk gefreubeld.
Ze bracht een mooi kistje mee om op te pimpen als opbergkist voor op mijn werktafel.
 
 
Eerst met maskingtape datgene wat ik niet leuk vond gemaskerd en daarna met een
sponsje in de gesso gezet. Je krijgt dan een beetje structuur.
 
 
Met Distress Inkt (festive berries??) bewerkt. De tekst blijft zo goed leesbaar.
 
Stempels op DCP Papier gezet in diverse kleuren, uitgeknipt en opgeplakt. Hier en daar een kroontjespen als embellishment geplakt met het lijmpistool.
 
De letters Color zijn van de Action. Bewerkt met Inka Gold.
 
 
Ik kan er een hoop in kwijt en ik ben er blij mee.
 



 
Nou????? Netjes of niet?
 
Ik zal binnenkort de foto's van mijn opgeruimde zolder plaatsen.
Zijn jullie al benieuwd hoe Malle Pietje een opgeruimd Grietje is geworden?
 
That's All Folks.
Toodles, Janneke
 
 
 


1 opmerking:

Coby zei

Leuk, handig bakje geworden!