Pagina's

donderdag 15 januari 2015

Presentje

Gemaakt voor de Fysiotherapeute.
Ik ben, vorig jaar vanwege mijn gebroken schouder, 7 maand bij haar onder behandeling geweest. Ik vond dat ze wel een aardigheidje had verdient.
 
Ik ben begonnen met dit doosje.
 
 
Eerst in de verf gezet met zwarte Galleria.
 
 
Met treasure gold aangezet. Ik vind het leuk spul om mee te werken.
 
 
De pauwenveren heb ik m.b.v. een stans gemaakt en met diverse kleuren
Inka Gold in gekleurd. Op het deksel eerst een laag Gloss medium gel van Amsterdam aangebracht en daar de veren op vastgeplakt. Met een 2e laag alles goed vastgelijmd.
Een paar foam bloemetjes van de Action met het lijmpistool erop vastgezet.
Meer heeft het niet nodig.
 
 
Maar een doosje is alleen maar een doosje dus er moest ook iets in.
Allereerst een kartonnen doosje met zwarte verf en treasure gold bewerkt.
Ik heb geprobeerd om op het deksel een stempel te zetten maar dat is mislukt.
Jammer maar het is niet anders.
 

 
Ik heb er een paar hangertjes bij gemaakt. Van Utee waarvan 1 met Gilding Flakes en een bling bling steentje.
 
 
 
1 Alleen met diverse kleuren Utee waar ik aan 1 kant een stempel ingedrukt heb.
Helaas alleen een foto van de achterkant.
 
 
1 Metalen hangertje waar ik Gilding Flakes in heb geplakt m.b.v. dezelfde Gloss Medium gel van A'dam (werkt prima! Beter dan de lijm die er officieel bij hoort want dat is bagger). Daarna een plastic cabouchon erop geplakt. Zo krijg je een beetje diepte en een mooie glans op je werkje.
 
 
 

 
Hier het doosje in het doosje.
In het deksel van het kleine doosje heb ik bij wijze van knop een mooie kraal vastgezet.

 
Het is altijd jammer dat de kleuren op de foto zo anders zijn dan in het echie.
Nou ja, niets aan te doen helaas.
 
That's All Folks.
Toodles, Janneke
 

Geen opmerkingen: