Pagina's

donderdag 19 maart 2015

Make & Take

Vandaag gedaan bij Jacobi in Drachten.
We hebben heerlijk gespeeld met Gelato's., stempels en Embossingpoeder.
 
Sijke heeft het allemaal heel goed uitgelegd en het was weer beregezellig.
 
Dit is het kaartje wat ik er mee gemaakt heb.
 
 
Thuis gekomen moest er natuurlijk nog eventjes een enveloppe bij gemaakt worden.
De stempel van de Kievitsbloem is van Crafty Individuals.
De merknaam van stempels op de kaart zijn mij niet bekend.
Maar het zijn klaprozen en zoals jullie wel zullen weten, ondertussen,
zijn dat mijn favoriete bloemen.
 
That's All Folks.
Toodles, Janneke.


3 opmerkingen:

Fenny zei

dit is een wow kaart, echt een super wow kaart. Ja hier mag je heel erg trots op zijn famke, ik heb er met plezier naar gekeken. Trouwens ik kijk altijd met heel veel plezier naar jouw creaties.

Sietske zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Sietske zei

Het lukt mij niet om je te volgen, krijg een foutmelding....