Pagina's

donderdag 28 mei 2015

Kaart met Scheerschuim techniek.

Voor uitleg van de techniek zie:
 
Deze achtergrond heb ik een aantal jaren geleden al eens gemaakt. Zat ergens in een doos die ik onder handen kreeg. Ik heb er een kaartje mee gemaakt. Het geeft een leuk effect.
Het is super simpel en ook heel leuk om te doen met kinderen.
 

 
De stempels zijn o.a. met een set van SU (Wetlands) gezet en daarna met
Clear Embossingpoeder verhit. Gemat op groen cardstock en op Linnen cardstock geplakt.
 
That's All Folks.
Toodles, Janneke

3 opmerkingen:

Margriet Post zei

Hele gave techniek.
Geen kaart hetzelfde!

Fenny zei

Hee dat is lang geleden maar nog steeds ontzettend mooi, zo ook jouw creatie Janneke.

Janneke de Vries zei

Ik kwam het toevallig tegen. Een stapeltje papier met van alles bewerkt. Waarom ik dat nog niet gebruikt had??????? Heb de bus met Scheerschuim klaar gezet. Het is toch super dat je met wat schuim en een paar druppeltjes inkt/ ecoline zulke mooie resultaten krijgt. Eens kijken of ik het nog kan!

Dank voor jullie reacties dames. Dat is altijd leuk om te lezen!