Pagina's

maandag 24 augustus 2015

Birdie

Ik ben niet zo van de Cute maar deze vindt ik te gek! Velen met mij geloof ik.
Er zijn talloze mogelijkheden mee te maken. Hier is er alvast één.
 
 Op zwaar Aquarelpapier met Versafine Black gestempeld en even laten drogen.
Met Brushos ingekleurd en wiebeloogjes erop geplakt. De randjes van het papier geruwd en met verdunde waterverf gekleurd door er wat van op mijn craftsheet te spuiten en er dan doorheen te slepen. Duurt wel eventjes voordat het droog is.
 
Het Linnen Cardstock gespat met dezelfde waterverf.
De tekst vond ik zo leuk, deze heb ik verhoogd opgeplakt.
Ik denk dat ik nog heeeeel veeeeeel ga spelen met deze set, ik vindt hem super!
 
That's All Folks.
Toodles, Janneke


1 opmerking:

Fenny zei

En deze weirdo vind ik zo heel erg mooi dat toen ik de set tegenkwam tijdens het winkelen ik ze ook heb gekocht. Heerlijk maf dus jaja heel erg bijpassend. En nu ga ik er dan ook mee aan de slag.

liefs van fenny