Pagina's

donderdag 20 augustus 2015

Nog een kistje voor kaarten

Voor de mevrouw die de bestelling van het vorige kistje heeft gedaan. Het toeval wil dat ze zelf ook jarig is geweest. Tja, dan is de keuze voor een cadeautje snel gemaakt.
 
Het basis kistje.
 
 
Op plak printerpapier, van Jen Compen, Brushos verwerkt (droog op nat).
Met b.h.v. een grote brayer glad op het kistje geplakt.
 

 
De onderkant van het kistje heb ik met de groene verf van de AC-tion met een spons al deppend aangebracht. Je krijgt dan een beetje een Marble effect.
 
Op Sticky Back Canvas de stempel van de Iris (Penny Black) met Distress Markers ingekleurd, gezet en uitgeknipt. Deze op een lichtere achtergrond geplakt omdat ie anders in het niet viel. Ik ben er niet helemaal tevreden over. Ik wist eigenlijk niet hoe ik het anders moest oplossen zonder de hele bovenkant te verstieren.
 Het moest dus maar blijven zoals het was.
 


 
Deze dame houdt van zwarte Irissen dus......
 
Het kistje gevuld met 20 kaarten die ik ook zelf gemaakt heb in
diverse technieken, stempels en materialen. Dat laat ik in gedeelten zien.
Hier alvast een Sneakpeak van 1 van de kaarten.
 
 
That's All Folks.
Toodles, Janneke


Geen opmerkingen: