Pagina's

zaterdag 12 maart 2016

Kaart

Ik had nog een stukje mooi scrappapier liggen.
Dit kaartje heb ik ermee gemaakt voor de verjaardag van mijn schoonzus.
 
De steentjes heb ik uit mijn tuin verzameld en met Diamond Glaze vastgeplakt. Werkt heel goed. De zeevogels zijn van een stans van Memory Box. Hier en daar een beetje kleur aangebracht met mijn Karisma's en ook deze met een tipje Diamond Glaze opgeplakt.
Het geheel op een kaart met Linnen structuur geplakt.
 
 
That's All Folks.
Toodles, Janneke


2 opmerkingen:

Fenny zei

Schitterend Janneke en wat een leuk, heel leuk idee. Een beetje van "binnen" en een beetje van "buiten". Echt een meeneemkaart denk ik..? Maar mooi is'tie..!!

liefs van fenny

Janneke de Vries zei

Dankjewel Fenny

Jazeker is het een meeneemkaart. Ik zou niet weten hoe zwaar of ie is maar het zou heel wat postzegeltjes kosten denk ik. Het duurde even voor het kwartje viel hahahahaha.

Gr. Janneke