Pagina's

zaterdag 23 april 2016

Kaart Condoleance.

Soms heb je er gewoon 1 nodig.
 
 
Stempel bloem is van Penny Black. Tekst is van de Stampingcottage,
Afdruk op goed aquarelpapier gemaakt met de Misti.
(Het is niet mijn gewoonte om reclame te maken en heb jammer genoeg geen aandelen anders werd ik slapend rijk haha.)
 
Wat ben ik daar blij mee. Het is het, vele, geld echt wel waard hoor. Ik had zelf al een kleine tool gemaakt (zie: https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=8029582966596350208#editor/target=post;postID=8296933050847670046;onPublishedMenu=allposts;onClosedMenu=allposts;postNum=26;src=postname ) maar daar passen geen 4-kante kaarten in jammer genoeg. Dus de grote Misti aangeschaft.
 
Ik heb met Stampmania stiften gewerkt. Ik vind ze heel fijn werken.
Beter dan de Distress. Die doen het ook maar toch anders.
 
Eerst de takjes met groen gekleurd. Afdrukje gemaakt. Hmm, een beetje te licht naar mijn smaak. Nog maar een keer kleuren dan. Wat fijn dat het op precies de goeie plek komt. Dat was mij anders nooit gelukt. Ook niet met een stempel liniaal etc.
Ja, dat is al beter. Met de bloem hetzelfde gedaan. Tekst gezet.
 
Toen even geslikt en van een hoogte van ongeveer 30 cm. 1 a 2 X bemist met een fijne nevel van water. Omdat het aquarelpapier is krijg je nooit een egale afdruk.
Met een uitgeknepen penseeltje hier en daar bewerkt.
 
Na het uitstansen van donkerblauw karton met Flourishes van Impression Osession en Versamark de stempel  gezet. Met de heattool gedroogd. Het valt haast niet op maar maakt het wel af vindt ik. Op 4-kante, linnen structuur cardstock geplakt.  
Met dik dubbelzijdig tape de uitgestanste de bloem geplakt.
 
That's All Folks.
Toodles, Janneke


Geen opmerkingen: