Pagina's

maandag 10 juni 2019

Lekker bezig geweest....

De afgelopen Pinksterdagen.

Een tag met scrappapier als achtergrond. 
Bewerkt met Gesso en met een stencil de honingraat erop geveegd met een make-up borsteltje. 
Wat ben ik blij dat ik die ontdekt heb want ze werken toch fijn!

De stempels zijn van Geralda Jansen en verkrijgbaar bij de Stampingcottage in Schayk.
Ik heb met de Zig's de stempel ingekleurd en met behulp van een stempelplatform een aantal keren afgedrukt en de laatste keer de stempel licht met water beneveld. Met een vochtig kwastje bijgewerkt. Van het papier wat over was van de tag heb ik de letters gestanst. Ik denk dat ik toch nog maar even met een fineliner wat aan de letters ga doen. Op deze manier vallen ze niet echt op.
De bloemetjes waar de bij op zit heb ik al wel 10 jaar in huis. Nu toch maar eens gebruikt.


Deze waanzinnig mooie olifant is gemaakt met een stempel van de kunstenaar Redmer Hoekstra.
De stampingcottage verkoopt deze en nog meer leukerds. Ga maar eens kijken. 


Tot slot nog een aantal bloemen.

Penny Black





Van deze ben ik het merk even kwijt, Ik heb er nog 1 van. 
Ik vind ze prachtig. Maar bloemen zijn altijd goed toch?

That's All Folks,
Toodles, Janneke



Geen opmerkingen: