Pagina's

maandag 29 juli 2013

A Ship in Port is Safe but.....,

That's not what ships are built for.....
 
Voorkant

en de achterkant.
 
Voor de mensen gemaakt waar wij onze boot van gekocht hebben een aardigheidje gefreubeld. Was nog een heel gepruts maar het is nu naar mijn zin.
 
De tekst op de voorkant heb ik gekozen omdat, toen we de boot overgevaren hebben vanuit Amsterdam naar Drachten het op het IJselmeer (onaangekondigd!!) windkracht 7 werd.
We hadden voor onze eerste vaart dus A Stormy Maidenvoyage!!!!!!
En ja, ik schaam me niet maar ik ben wel eventjes zeeziek geweest. Dat kwam omdat ik in een dichte stuurhut zat en de horizon niet kon zien.
Heeft te maken met je ogen/ oren/ evenwichtsorgaan.
 
Voorlopig komen we dus echt niet meer op het IJselmeer.
Daar zijn we even van genezen haha.
1 GROOT Voordeel, dat we niet bang zijn voor een beetje wind hoei, hoei.
+ Dat we weten wat de boot kan hebben. Da's ook een +.
 
Ook al is het een schilderijtje voor aan de muur.
Ik meende dat ook de achterkant bewerkt moest worden.
Vandaag even geen beschrijving. Misschien dat ik het later nog eens erbij zet.
That's all Folks,
Toodles, Janneke
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Geen opmerkingen: