Pagina's

zondag 20 september 2015

Pfoe

2 Van mijn plaatjesprogramma's zijn compleet in de war. Eigen schuld dikke bult. Ik heb zitten rotzooien omdat de foto's niet op de normale manier geïmporteerd wilden worden.
Nu staat alles op een andere schijf en ik ben het hele overzicht kwijt.
Knettergek wordt ik er van. Ook kan ik in Paint Shop Pro geen veranderingen meer opslaan want het zijn allemaal alleen lezen bestanden geworden. Hoe ik dat heb gehad mag JOOST weten. Maar dat ik baal als en stekker dat begrijpen jullie wel zeker.
 
Manlief maar eens vragen, maar dat het een heel karwei wordt om alles weer te krijgen zoals het was snap ik zelf ook heel goed. Rot computers. Niet zeuren..... alles gewoon doen zoals het altijd gaat. Zucht... Ik word te oud voor die Rotzooi ;-(.
 
Ik doe toch een poging.
 
Hier een kaart met een mooie stempel van Penny Black. Met memento grijs (London Fog)gestempeld en daarna ingekleurd met Distress markers op La Blanche Papier.
 
Ik vind het veel te flets. Dus volgende keer maar een andere techniek proberen.
 
 
That's All Folks.
Toodles, Janneke


Geen opmerkingen: